22 / 06 / 2021


Managerii așteaptă o creștere de 5% a afacerilor și o revenire la nivelul ante-pandemic în vara lui 2022

Încrederea managerilor în economia românească a crescut în Q4 2020, după ce au recuperat o parte din pierderile suferite în…

De redactia , in Actualitate Flux de Știri , at 17/02/2021

Încrederea managerilor în economia românească a crescut în Q4 2020, după ce au recuperat o parte din pierderile suferite în pandemie. Managerii așteaptă o creștere de 5% a afacerilor în acest an și o revenire la nivelul ante-pandemic în vara lui 2022 – arată studiul Confidex Q4 2020 by Impetum Group.

Cifra de afaceri scade la jumătate față de așteptările pesimiste de la începutul pandemiei.

Companiile au recuperat jumătate din pierderile cauzate de Covid-19. Mai mult de jumătate dintre ele au adoptat telemunca.

Indicele CONFIDEX crește la 45 de puncte de la 41 de puncte în Q2 și Q3 2020. Indicele a crescut inegal. În companiile mici nivelul încrederii în economie este mai scăzut.

Încrederea managerilor în economia românească a crescut în Q4 2020, în condițiile în care scăderea cifrei de afaceri este la jumătatea așteptărilor pesimiste de la începutul pandemiei, potrivit rezultatelor CONFIDEX Q4 2020. Indicele CONFIDEX, care măsoară încrederea managerilor în economie, crește de la 41 în Q2 și Q3 2020 la 45, dar este mai scăzut (43) în cazul companiilor mici care au fost mai afectate de pandemie.

„CONFIDEX ne arată în mod evident o atitudine mai optimistă a managerilor în ultimul trimestru din 2020, în principal ca urmare a scăderii la jumătate a pierderilor estimate la începutul pandemiei, iar asta va avea efect în evoluția pozitivă a economiei noastre în acest an. Însă optimismul din ultimul trimestru al anului trecut ar putea amâna alinierea companiilor către noua economie. Este o falsă țintă să urmărim să ne întoarcem la ce era înainte, acum miza este să ne pregătim pentru noua economie.”, declară Andrei Cionca, CEO & Co-founder Impetum Group.

Totodată, companiile încep să își reconfigureze spectrul de priorități și devin tot mai interesate de digitalizare și de redefinirea relației cu clienții.

 » sursa:ziuadevest.ro

Comentarii


%d blogeri au apreciat: