01 / 08 / 2021


Facebook se oferă să contribuie la lansarea unei noi rețele sociale rivale pentru a preveni procesele antitrust ale guvernului

Înainte ca anchetatorii federali și de stat să depună cereri antitrust împotriva Facebook în fața instanței federale în această lună, avocații de top ai…

De redactia , in Magazin , at 01/01/2021

Înainte ca anchetatorii federali și de stat să depună cereri antitrust împotriva Facebook în fața instanței federale în această lună, avocații de top ai companiei ar fi extins o ramură de măslin pentru a arăta că ar putea stimula concurența.

Avocații Facebook au declarat anchetatorilor că ar putea ajuta o nouă rețea socială să iasă din teren prin acordarea propriului cod și a rețelelor de utilizatori ale unei alte firme, a raportat marți Washington Post .

Anchetatorii au refuzat în cele din urmă să accepte Facebook cu privire la sugestie, a spus Postul, dar oferta ilustrează ce a fost dispus Facebook să renunțe pentru a ieși din procese și ce nu. Facebook a respins pretențiile de comportament anticoncurențial.

O parte din procese se concentrează pe conceptul de efecte de rețea, care descrie modul în care o rețea poate deveni, din punct de vedere industrial, din ce în ce mai „lipicioasă” pentru utilizatori cu cât devine mai mare. De exemplu, odată ce majoritatea prietenilor și familiei unui utilizator s-au alăturat unei singure rețele sociale, acel utilizator are mai puține stimulente pentru a trece la o nouă platformă cu mai puțini utilizatori, chiar dacă are unele caracteristici mai dorite.

Este posibil ca oferta raportată de Facebook să nu fi contabilizat în totalitate acest efect. Pe baza proceselor, autoritățile de reglementare cred că puterea de menținere a Facebook provine nu numai din tehnologia sa, ci și din poziția sa deja înrădăcinată în viața multor oameni.

Facebook nu a furnizat un comentariu către CNBC, dar un purtător de cuvânt a declarat pentru Post într-un comunicat: „Vom continua să apărăm energic capacitatea oamenilor și a companiilor de a alege serviciile, publicitatea și aplicațiile noastre gratuite, datorită valorii pe care le aduc”.

Un purtător de cuvânt al FTC a refuzat să comenteze,

 » Poți citi întreaga informație direct de la sursă…

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: