02 / 08 / 2021


Doctoriță din Mexic, diagnosticată cu encefalomielită după ce a primit vaccinul Pfizer-BioNTech. Femeia a ajuns la terapie intensivă

Autoritățile mexicane au declarat că studiază cazul unei doctorițe în vârstă de 32 de ani, cu antecedente alergice, care a…

De redactia , in Flux de Știri Recomandare , at 03/01/2021

Autoritățile mexicane au declarat că studiază cazul unei doctorițe în vârstă de 32 de ani, cu antecedente alergice, care a fost internată în spital după ce a primit vaccinul Pfizer-BioNTech împotriva COVID-19, informează Agerpres.

Doctorița, al cărei nume nu a fost dat publicității, a fost internată în unitatea de terapie intensivă a unui spital public din statul nordic Nuevo Leon după ce a suferit convulsii, dificultăți de respirație și o erupție pe piele la jumătate de oră după administrarea vaccinului. Ea a fost vaccinată săptămâna aceasta.

„Diagnosticul inițial este encefalomielită”, a declarat Ministerul Sănătății într-un comunicat publicat vineri seara.

Encefalomielita este o inflamație a creierului și a măduvei spinării.

Ministerul a adăugat că nu există dovezi din studiile clinice că cineva a dezvoltat o inflamație a creierului după administrarea vaccinului.

Femeia are antecedente de reacții alergice la medicamente precum trimetoprim cu sulfametoxazol, un antibiotic ce combate infecțiile urinare, a relevat Ministerul Sănătății.

Pfizer și BioNTech nu au putut fi contactate imediat pentru comentarii.

Reamintim  că, deși companiile Pfizer și Moderna susțin că efectele secundare care pun viața în pericol sunt rare, primele efecte au apărut chiar în primele zile ale lansării vaccinului, după ce doi angajați din domeniul sanitar din Alaska  au suferit șoc anafilactic la câteva minute după ce au primit prima doză de vaccin Pfizer. 

Două persoane care au primit vaccinul ARNm  de la Pfizer-BioNTech au dezvoltat reacții anafilactice severe după injectare.  O investigație de dată recentă a identificat Polietilenglicolul (PEG), polimer utilizat în industria farmaceutică, drept cel mai probabil resposnabil pentru reacțiile anafilactice suferite de cei doi angajați

 » Citește întreg articolul pe www.activenews.ro

Comentarii


%d blogeri au apreciat: