CNA cere Comisiei Europene să investigheze Tik Tok pentru campania lui Călin Georgescu
CNA cere Comisiei Europene să investigheze TikTok pentru campania lui Călin Georgescu: Manipularea opiniei publice şi exploatarea tinerilor
Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) cere Comisiei Europene să investigheze TikTok, în urma rezultatului-surpriză din primul tur al alegerilor prezidenţiale, când Călin Georgescu a obţinut cel mai mare număr de voturi cu ajutorul unei campanii făcute „cu buget zero”, după cum susţine candidatul, exclusiv pe această platformă.
CNA solicită, în temeiul Regulamentului privind serviciile digitale, o evaluare detaliată a riscurilor democratice legate de activitatea TikTok în România.
Campania de pe TikTok a lui Călin Georgescu ridică o foarte lungă listă de întrebări. Joi, Biroul Electoral Central i-a impus să-şi şteargă postările electorale cu trei zile inainte de scrutinul electoral, într-un gest fără precedent. Vizate au fost şi 20.000 de conturi suspecte de pe reţelele sociale, pentru că Georgescu nu a ratat niciuna. Doar că, după numai o zi, au apărut alte 30.000 de conturi noi.
Comments comments
Comentarii