27 / 07 / 2021


10 Idei de reinventare pentru afacerile românești în 2021 | .News

sursa: upaya Începând cu martie 2020, lumea afacerilor din România a trecut printr-o restructurare majoră: multe business-uri s-au închis, altele…

De redactia , in Actualitate , at 26/11/2020

sursa: upaya
Începând cu martie 2020, lumea afacerilor din România a trecut printr-o restructurare majoră: multe business-uri s-au închis, altele și-au schimbat obiectul de activitate, iar restul au intrat într-un proces de digitalizare accelerată pentru a face față noilor condiții de piață.

Care sunt lecțiile învățate în 2020 și ce afaceri vor avea succes în 2021?
Iată câteva idei de reinventare a afacerii tale în următorul an, pentru o poziționare mai puternică în piață:
1. Construirea de comunități
Crearea de comunități online este un fenomen specific brandurilor de succes, care au înțeles că, dincolo de vânzări și cifre, cei mai importanți sunt oamenii. Suntem în era Human to Human, așadar comunicarea se bazează mai mult pe transparență, loializare și împărtășirea unei misiuni sau valori comune. O afacere poate ajuta comunitatea din jurul său, o poate sprijini și îi poate aduce pe oameni mai aproape unii de alții.
2. Umanizarea brandului
În momentul acesta dificil pentru majoritatea antreprenorilor, rămân în atenția consumatorilor acele branduri care reușesc să iasă din sfera comercială și să treacă în sfera umană. Cei care înțeleg că nu mai este vorba despre ”ce vindem” ci ”de ce vindem” acel produs sau serviciu, se vor diferenția în piață- trecem de la reason to buy care este marketing, la reason to believe, care este brandingul companiei. Mai mult, imperfecțiunile sunt profund umane, așadar o strategie bună de comunicare este una care să transmită că noua perfecțiune este… imperfectă!
3. Prezență online
De multe ori întreținerea și administrarea conturilor social media este considerată secundară vânzării, însă în pandemie am ajuns cu toții la concluzia că doar cei cu focus pe prezența online au rămas în picioare. Este nevoie de o strategie de conținut constantă, bine dozată, aliniată cu obiectivele de business și de comunicare,

 » Poți citi întreaga informație direct de la sursă…

Comentarii


Lasă un răspuns


Adresa ta de email nu va fi publicată.

%d blogeri au apreciat: